.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال ورود چهره‌هاي مشهور جديد به انتخابات

محمدرضا باهنر و احمد توكلي دو چهره شاخص اصولگراي مجلس از احتمال ورود چهره‌هاي جديد به انتخابات رياست جمهوري خبر دادند. محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس با بيان اينکه به نظر مي‌رسد که هيچ‌يک از جبهه‌ها و جريان‌هاي سياسي در انتخابات رياست جمهوري دهم به وحدت صددرصدي نرسند، گفت: تلاش ما اين است که اکثريت گروه‌ها به اجماع نزديک شوند. وي در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي در خصوص انتخابات، اظهار داشت: جبهه‌‌هاي فعال در انتخابات يکي پس از ديگري وضعيت و موضع خود را روشن مي‌کنند، اما ما هنوز فکر مي‌‌کنيم تا زمان ثبت‌‌نام ممکن است نيروها و گروه‌هاي جديد فعال شوند. وي با بيان اينکه در صحنه عمومي سياسي امروز کشور تنها سه نفر به‌طور مشخص مطرح هستند، گفت: البته اين احتمال وجود دارد افراد مشهور ديگري وارد ميدان شوند.
احمد توكلي رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس نيز در جمع خبرنگاران گفت: تغييراتي در آرايش سياسي همچنان وجود دارد و ممكن است افراد جديدي به صحنه بيايند. وي در پاسخ به اين سوال كه اين افراد جديد چه كساني هستند؟ و آيا از اصولگرايان فرد ديگري كانديدا خواهد شد؟ گفت:‌ بنده از اين موضوع اطلاعي ندارم و فقط حدس‌هاي خودم را گفتم.

توكلي همچنين در پاسخ به سوالي درباره اجماع گروه‌هاي اصولگرا در حمايت از كانديداتوري احمدي‌نژاد نيز گفت: در مورد اين موضوع به دليل آنكه يك مساله انتخاباتي است، اظهارنظر نمي‌كنم. وي همچنين اعلام كرد كه قصد كانديداتوري براي انتخابات رياست جمهوري آتي را ندارد.

وي درباره زمان بررسي لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها كه برخي عنوان مي‌كنند نمايندگان بررسي آن را مي‌خواهند به پس از انتخابات موكول كنند، گفت: من چنين برداشتي ندارم، ما در كميسيون ويژه تلاش مي‌كنيم هرچه زودتر اين لايحه مورد بررسي قرار گيرد به گونه‌اي كه هفته‌اي دوبار و هر بار به مدت 3 ساعت جلسه داريم كه ساعت آن بيشتر از ساعت كميسيون‌ها هم هست. وي تاكيد كرد: موضوع هدفمند كردن يارانه‌ها و طرح تحول اقتصادي ربطي به انتخابات رياست جمهوري ندارد، مجلس با توجه به حساسيتي كه نسبت به افزايش تورم و نقدينگي در كشور دارد. تلاش مي‌كند اين لايحه را با دقت بيشتري بررسي كند.

توكلي درباره توزيع نقدي يارانه‌ها، نيز گفت: در كميسيون ويژه هنوز نسبت به اين مساله تصميم‌گيري‌ نهايي نشده است، اما بنده شخصا با پيشنهاد پرداخت نقدي يارانه‌ها ميان 70درصد جمعيت كشور مخالفم و معتقدم دولت بايد آن را در ميان دو دهك پايين جامعه توزيع كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.592 seconds.